EPASS
s.r.o.
PODNIKOVÉ INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO KAŽDÉHO
S modulem Sklad ERP EPASS® získáte komplexní nástroj pro vedení skladové agendy. Modul Sklad lze flexibilně nastavit tak, aby respektoval všechna specifika skladové evidence ve firmě. Založte libovolný počet skladů a zvolte druhy dokladů, které budou ovlivňovat stav skladových zásob. Získejte přesný přehled o fyzickém, účetním, disponibilním množství skladových položek včetně očekávaných změn stavu na základě přijatých a vydaných objednávek.
Při provedení skladového pohybu systém kontroluje, jestli daný pohyb vyhovuje nastaveným skladovým parametrům:
Inventura umožňuje:
Lokační sklad rozšiřuje skladovou evidenci o informace, na jakých místech se nachází konkrétní množství skladovaného zboží. Lokace jsou hierarchické struktury popisující fyzické uspořádání skladu. Kromě statických lokací umožňuje program evidovat i dynamické lokace, které je možné přesouvat spolu s celým jejich obsahem, například kontejnery. Aktuální skladová zásoba produktu je dána součtem zásob na jednotlivých lokacích.
Uživatelsky vytvářený stromový číselník lze měnit a doplňovat podle potřeby za provozu. Strom se skládá z lokací různých typů. Pro každou lokaci se stanovují její vlastnosti. Ty určují mimo jiné, zda se jedná o pevnou nebo dynamickou lokaci, zda lze do této lokace vkládat zboží nebo další podřazené lokace. Na každé lokaci lze dále evidovat informace o rozměrech, nosnosti a objemu, což je důležité pro kontroly zaplnění lokačního místa. Lokace navíc obsahuje čárový kód, pomocí kterého je jednoznačně identifikována. Čárový kód je využíván v modulu EPASS Mobile Store. Typ lokačního místa určuje ikonu použitou pro zobrazení lokace ve stromu.
Dynamické lokace lze přesouvat, a to včetně jejich obsahu. Je možné povolit nebo zakázat přesun lokací metodou přetažení pomocí myši přímo ve stromu. Je-li přesun ve stromu kvůli nechtěným efektům zakázán, realizuje se přesun lokace pomocí operace, ve které uživatel zadá odkud a kam se lokace přesouvá. Je veden názorný přehled o historii přesunů.
Položky skladových dokladů lokačních skladů musí obsahovat údaj o lokaci kam se produkt ukládá při příjmu a odkud se produkt vydává při výdeji. Pro výdej nabízí systém pouze lokace, ve kterých je konkrétní produkt na skladu umístěn, pro příjem nabízí všechny, které umožňují vkládat zboží. Při uzavření dokladu systém zkontroluje, zda jsou vyžadované údaje o lokaci vyplněny a v případě výdeje zda je zboží v požadovaném množství na lokaci k dispozici.
Aplikace EPASS Mobile Store je určena uživatelům pracujícím v terénu, kdy z nejrůznějších důvodů není vhodné používat notebook, ale nějaké mobilní zařízení s malým dotykovým displejem, například tabletem. Je vhodná pro obsluhu jednoduchých opakovaně prováděných rutinních operací ve výrobě, ve skladech, při expedici či prodeji. Aplikace pracuje výhradně v online režimu – zobrazené informace jsou aktuální a všechny změny zadané uživatelem se okamžitě promítají do databáze ERP EPASS®.
Uživatelské rozhraní aplikace je maximálně zjednodušeno a její intuitivní ovládání nevyžaduje rozsáhlé zaškolování. Uživatel pracuje v jednom okně pouze s personalizovanými a přednastavenými funkcemi a údaji, které bezprostředně potřebuje pro provedení každé operace. Používají se velké dobře čitelné fonty a snadno dostupná tlačítka vhodná pro dotykovou obrazovku. Velikost všech ovládacích prvků se vždy přizpůsobuje rozlišení displeje zařízení, na kterém je aplikace provozována.
Program lze ovládat také čtečkou čárových kódů, pomocí které je možno spouštět dostupné operace a provádět různé akce, jako přihlášení a odhlášení uživatele, vyhledání informací o produktu, dokladu, lokaci, výrobním čísle. Čárové kódy mohou být součástí speciálních tiskových výstupů.
Využijte modul Pokladna k přímému prodeji skladových zásob. Uskutečněné prodeje bezprostředně ovlivňují stav skladových zásob. Modul je možno spustit také na klasickém personálním počítači.
Využijte modul Pokladna k přímému prodeji skladových zásob. Uskutečněné prodeje bezprostředně ovlivňují stav skladových zásob. Modul je možno spustit také na klasickém personálním počítači.
Pro prodeje lze použít pokladní stanici založenou na PC. Při použití klasického personálního počítače se předpokládá jeho vybavení potřebnými periferiemi (tiskárna účtenek, zákaznický displej, peněžní zásuvka, snímač čárových kódů). Modul podporuje spolupráci personálního počítače s těmito periferiemi. V pokladně lze provádět hotovostní platby i platby kartou. Prodej lze zrychlit a zefektivnit využitím uživatelsky definovaných funkcí a nastavením funkčních kláves.