EPASS
s.r.o.
PODNIKOVÉ INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO KAŽDÉHO
Modul Partneři je pro uživatele vlastním jádrem celého systému . Bez něj nelze provozovat žádný další modul. Modul je určen pro evidenci údajů o fyzických i právnických osobách, bez ohledu na to, v jakém vztahu k uživateli tyto osoby jsou. Modul disponuje širokými možnostmi pro třídění a filtrování partnerů podle nejrůznějších hledisek. Silnou zbrani tohoto modulu je i fakt, že žádný z evidovaných typů informací není nijak omezen počtem zadávaných položek. Takže například můžeme ke každé osobě připojit libovolný počet adres, telefonů, emailů atd.
Partner na sebe může vázat neomezené množství standardních informací těchto typů:
Základní informace charakterizující partnera lze doplnit o další uživatelsky definovatelné parametry v neomezeném rozsahu pomocí EP_klasifikátoru.
Vyhledat partnera lze prakticky podle všech údajů, které jsou o něm v systému zavedeny. K vyhledání lze využít filtr s možností složení vyhledávacího kritéria z více údajů. Další možností je rychlé vyhledání podle základních dat (název, IČO, DIČ, adresa, telefon, email). Pro snazší orientaci v seznamu lze partnery zařazovat do skupin ve stromové struktuře podle hledisek zvolených uživatelem např. odběratelé, dodavatelé, kooperující firmy, zaměstnanci atd.
V celém modulu je aplikováno časové hledisko – platnost údajů je vázána k datu, takže jsou zachovány informace platné v minulosti.
Pomocí obsílek lze efektivně oslovit vybranou skupinu partnerů hromadným odesláním obchodních informací, pozvánek a přání. Obsílky umožňují:
Jednou ze základních vlastností ERP EPASS® je jeho zaměření na CRM – řízení vztahů se zákazníky. Těsným propojením všech modulů a jejich vazeb na modul Partneři jsou vytvořeny předpoklady pro efektivní shromažďování, zpracování a prezentaci obchodních a ekonomických informací o všech zákaznících, se kterými mateřská společnost vešla do styku. Celý CRM systém tak slouží pro optimální pochopení a předvídání potřeb a chování zákazníků a vytváření nových obchodních příležitostí.
Samozřejmostí je evidence libovolného počtu komunikačních kanálů pro spojení na zákazníka i jeho jednotlivé zaměstnance. Prostřednictvím modulu Události a Správa dokumentů lze sledovat historii všech forem kontaktů uskutečněných se zákazníky a dokumentů, které se vážou na tyto kontakty. K zákazníkovi jsou vázány všechny doklady vznikající v obchodních a finančních modulech. To umožňuje sledovat průběh obchodních případů a projektů realizovaných se zákazníkem a u každého zákazníka vyhodnocovat vývoj obratu, ziskovost a platební morálku.
Podle charakteru, zaměření, podobného chování a potřeb lze zákazníky segmentovat do skupin, na které je možné následně přesně zacílit prodejní a marketingové kampaně. K efektivnímu oslovení zákazníků slouží hromadná korespondence.
V oblasti péče o zákazníka je k dipozici systém přesné evidence jeho dotazů a požadavků na servisní zásahy, který je spojen se zadáním úkolů pro servisní pracovníky a sledováním postupu řešení až do úplného vyřízení každého požadavku.