EPASS
s.r.o.
PODNIKOVÉ INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO KAŽDÉHO
Pro podporu obchodu je k dispozici soubor modulů a funkcionalit tvořících ucelený systém, který poskytuje maximální podporu obchodnímu týmu při zpracování firemních obchodních operací. Pokrývá všechny hlavní fáze nákupních, nebo prodejních procesů – poptávkovou, nabídkovou, realizační a finančního vypořádání.
Fáze realizace může být úzce provázána s výrobními a skladovacími procesy a může probíhat postupně v několika dodávkách.
Pro zpracování zahraničních obchodních operací lze evidovat všechny číselníkové údaje, názvy produktů a poznámky v různých jazycích. Veškeré textové údaje jsou zaznamenány v normě UNICODE, takže jsou podporovány libovolné znakové sady, například azbuka.
Obchodní procesy jsou v systému podchyceny prostřednictvím řetězců dokladů a jejich položek, které lze znázornit formou orientovaného grafu. Obchodní proces není v systému předem pevně stanoven, ale modeluje se konfiguračními prostředky podle specifické situace uživatele. více
Doklady jsou vzájemně propojeny prostřednictvím položek. více
Na vazbách mezi doklady lze nastavit automatická plnění. Například jakmile součet položek Dodacích listů dosáhne objednané množství nastaví se Objednávce uživatelský stav “Splněno”. více
Sledování stavu zakázek nebo projektů lze v obchodním sybsystému sledovat pomocí obchodních případů. více
Katalog slouží v ERP EPASS® k evidenci hmotných i nehmotných produktů a služeb, které jsou předmětem výrobních nebo obchodních aktivit firmy. Je možné vytvořit libovolný počet katalogů s různým zaměřením, například prodejní a nákupní a také importovat cizí katalogy jednotlivých dodavatelů. více
Ceník umožňuje zefektivnění tvorby cen a oceňování produktů. Lze vytvořit libovolný počet cenových hladin pro stanovení různých cen daného produktu podle způsobu použití (nákup, prodej …) a připravit s předstihem nové ceny produktů, které začnou platit od stanoveného data. více
Skladovou agendu lze flexibilně nastavit tak, aby byla respektována všechna specifika skladové evidence ve firmě a získán přesný přehled o fyzickém, účetním, disponibilním množství skladových položek včetně očekávaných změn stavu na základě přijatých a vydaných objednávek. K libovolnému počtu skladů je možné nadefinovat druhy dokladů, které budou ovlivňovat stav skladových zásob. více
Lokační sklad rozšiřuje skladovou evidenci o informace, na jakých místech se nachází konkrétní množství skladovaného zboží. více
Mobilní sklad EPASS Mobile Store je určen uživatelům pracujícím v terénu, kdy z nejrůznějších důvodů není vhodné používat notebook, ale nějaké mobilní zařízení s malým dotykovým displejem, například tabletem. Hodí se pro obsluhu jednoduchých opakovaně prováděných rutinních operací ve výrobě, ve skladech, při expedici nebo prodeji. více
Součástí prodejního procesu může být objednání dopravy prodávaného produktu koncovému zákazníkovi prostřednictvím externího dopravce. K tomu lze využít doklad Objednávka na kterém se zadají všechny potřebné údaje o způsobu doručení, dobírce, pojištění, avízech atd.
Při tvorbě výdejky nebo dodacího listu se doplní další údaje o konkrétní dodávce vytvoří se předávací protokol (XML soubor), který je načten do webového portálu dopravce. více
Podmínkou pro úspěšné plnění firemních zakázek je efektivní využívání disponibilních technických prostředků – výrobních zařízení, dopravních prostředků a pracovníků obsluhy, v dalším textu označovaných jako zdroje. Dispečink umožňuje plánovat nasazení konkrétních zdrojů s přímou vazbou na doklady ERP EPASS®, typicky například na přijaté objednávky, nebo výrobní příkazy. více
K přímému prodeji skladových zásob lze využít modul Pokladna – prodejní kasa. Uskutečněné prodeje bezprostředně ovlivňují stav skladových zásob. Pro prodeje lze použít pokladní stanici založenou na PC klasický personální počítači dovybavený potřebnými periferiemi. více
Jednou ze základních vlastností ERP EPASS® je jeho zaměření na CRM – řízení vztahů se zákazníky. Těsným propojením všech modulů a jejich vazeb na modul Partneři jsou vytvořeny předpoklady pro efektivní shromažďování, zpracování a prezentaci obchodních a ekonomických informací o všech zákaznících, se kterými mateřská společnost vešla do styku. více
K velkým komplexním obchodním operacím se váže množství událostí souvisejích s jejich realizací. ERP EPASS® nabízí podporu pro evidování a kontrolu plnění všech těchto událostí a aktivit, například přijatých emailů, telefonátů se zákazníky, záznamů z jednání, plánovaných schůzek. více
Pro efektivní oslovení vybrané skupiny partnerů hromadným odesláním obchodních informací, pozvánek a přání dobře poslouží obsílky. více
Klient elektronické pošty umožňuje plnohodnotnou emailovou komunikaci se všemi standardními funkcemi běžných klientů. Výhodou je přímé propojení do modulů Organizer a Správa dokumentů, což znamená, že lze vytvořit událost nebo dokument na základě obdrženého nebo odesílaného emailu a jejich propojení s příslušnými partnery na základě elektronických adres, zadaných v emailu. více
Integrační rozhraní slouží třetím stranám ke komunikaci s informačním systémem ERP EPASS®. Jedná se o komunikaci s externími webovými portály, eshopy, CRM systémy, prodejními a expedičními systémy a podobně. Technicky je postaveno na webové službě a umožňuje informace z ERP načítat i zpětně do něj zapisovat. více
V souvislosti se zpracováním firemních agend vzniká nebo je přijímána řada nejrůznějších dokumentů v mnoha textových a grafických formátech. Modul Správa dokumentů (SD) umožní tyto dokumenty vložit do systému, přiřadit je k příslušným dokladům výrobních, obchodních a finančních procesů a organizovat jejich uložení tak, že je snadné jejich následné vyhledání. více
ERP EPASS® je těsně integrován s kancelářskými aplikacemi Microsoftu a obsahuje funkce pro práci s otevřenými formáty DOCX, HTML a XLSX. To umožňuje uživateli vytvářet různé šablony, které lze následně automatizovaně plnit daty ze systému. Například vytvořenou DOCX šablonu pro nabídky lze plnit údaji z EPASS dokladu Nabídky (partner, adresa, datum, položky dokladu, uživatelské parametry atd.).
ERP EPASS® podporuje ISDOC – standard pro elektronickou fakturaci v České republice, vytvořený v roce 2009 sdružením ICT Unie. Slouží k zasílání faktur – daňových dokladů v elektronické podobě mezi podniky nebo orgány veřejné správy a je vhodný pro automatizovaný import do ekonomických systémů. Z technického hlediska se jedná o dokument ve formátu XML, podepsaný elektronickým podpisem. více
EPASS WEB Portál zpřístupňuje vybrané funkcionality systému ERP EPASS® prostřednictvím webového prohlížeče. Portál běží nad provozní databází ERP EPASS®, uživatel tedy vždy pracuje s aktuálními daty systému. Jakákoliv modifikace dat v ERP systému se ihned projeví na portálu a naopak. více
EPASS Planned Tasks je aplikační server pro automaticky zpracovávané úlohy (Robotic Process Automation) prováděné plně autonomně bez zásahu uživatele. Plánované úlohy nahrazují manuální zpracování opakujících se činností, například přepočítání uložených dat, kontrola zadaných dat, rozesílání emailů nastaveným subjektům, generování dokumentů pomocí šablon (např. PDF) a jejich zaslání zákazníkům. více