EPASS
s.r.o.
PODNIKOVÉ INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO KAŽDÉHO
Finanční subsystém je soubor modulů a funkcionalit tvořících ucelený systém pro evidenci pohledávek, závazků, pokladních a interních dokladů a jejich zaúčtování. Obsahuje nástroje pro zefektivnění fakturace a bezchybné a včasné odeslání DPH. Součástí subsystému je také vedení platebního kalendáře, elektronický bankovní styk, přístup k insolvenčnímu rejstříku a napojení na programy na zpracování mezd.
ERP EPASS lze charakterizovat jako důsledně dokladový systém obsahující nástroje pro vytváření a správu dokladů. Finanční doklady jsou integrální součástí tohoto systému. více
Finanční doklady jsou obvykle finální součástí řetězce obchodních dokladů vytvořeného prostřednictvím vazeb dokladů. více
Nejběžnějším příkladem realizace dokladových vazeb jsou vydané faktury navázané na prodej. více
Vzhledem ke svému zaměření obsahují oproti dokladům reprezentujícím nákupní a prodejní obchodní operace další specifické údaje. více
ERP EPASS® výrazným způsobem zefektivňuje fakturační procesy. Umožňuje vytvořit libovolný počet knih – číselných řad podle organizačních a věcných kritérii. Prostřednictvím generování faktur z dokladů předcházejícího prodejního procesu dojde k výrazné úspoře pracnosti. více
ERP EPASS® umožňuje plně automatizované odeslání faktur elektronicky. Formát a způsob odeslání faktury může být pro každého zákazníka jiný. K dispozici jsou formáty XML, PDF, ISDOC, ISDOCX (standardizovaný formát určený pro automatizovaný import do ekonomických systémů).. více
ERP EPASS® nabízí perfektní přehled o stavu pohledávek a závazků a platební morálce odběratelů nezávisle na stavu zaúčtování vydaných faktur již na úrovni prvotní dokladové evidence. Sofistikovaný proces automatického párování faktur s platbami šetří čas a uspoří náklady na zpracování této agendy. více
Vedení agendy DPH v ERP EPASS umožňuje včasné a bezchybné odesílání předepsaných formulářů finančnímu úřadu. Vychází z prvotní evidence daňových dokladů a je nezávislé na stavu jejich zaúčtování. Nabízí řadu přehledných kontrolních evidencí a hlídá aktuálnost vygenerovaných formulářů při změnách obsahu originálních daňových dokladů. Obsahuje podporu pro vypořádání s nespolehlivými plátci DPH. více
Elektronický import bankovních výpisů je v ERP EPASS® připraven pro většinu bankovních ústavů, pro jakoukoliv další tuzemskou nebo zahraniční banku podporu pro import zpracujeme. Import bankovních výpisů do systému je ERP EPASS® samozřejmostí.
Systém umožňuje elektronickou spolupráci s většinou tuzemských bankovních ústavů. Přenos příkazů k úhradě i výpisů elektronickou cestou je realizován vždy podle pravidel konkrétní banky. Pro komunikaci s konkrétní bankovní aplikací slouží tzv. bankovní drivery, které implementují komunikační protokoly konkrétní bankovní aplikace.
Účetnictví ERP EPASS® podporuje efektivní promítnutí ekonomických aktivit firmy do účetního systému, respektujícího platnou legislativu. Možnost zpracování účetnictví pro více účetních jednotek v jednom informačním systému výrazně zjednodušuje výkaznictví a tvorbu různých konsolidovaných výstupů. více
Jedná se o automatickou službu umožňující rozesílání emailových upomínek zákazníkům, kteří jsou v prodlení po splatnosti vydaných faktur. Upomínky jsou rozesílány podle daného algoritmu a evidovány systémem. Adresa odesilatele upomínky je mailovou adresou konkrétního obchodníka, který obchod uzavřel. Služba probíhá automaticky v daném časovém intervalu, například 1× denně. více
FIDOO řeší efektivní evidenci účtenek a faktur – originálních dokladů, které obdrží zaměstnanci při firemních nákupech produktů a služeb. Všechna data jsou v reálném čase přehledně na jednom místě. Integrace ERP EPASS s FIDOO představuje spojení dvou výkonných nástrojů, které zajistí jednoduchou evidenci výdajů ze strany zaměstnanců a usnadnění práce na straně účetních. více
Platební kalendář usnadní a zefektivní agendu pravidelných plateb. Získejte dokonalý přehled o příchozích a odchozích platbách v následujícím období s upozorněním na termíny splatností. Automatickým vytvářením platebních dokladů a příkazů se sníží pracnost celé agendy. více
Účelem služby je upozornit včas na změny v insolvenčním rejstříku týkající se obchodních partnerů, vůči kterým má klient služby nějakou pohledávku. To je důležité hlavně pro včasné přihlášení pohledávky ve třicetidenní lhůtě po vyhlášení úpadku.
Dále služba umožňuje lustraci jedné osoby nebo společnosti v insolvenčním rejstříku. Toho je využito v ERP EPASS® pro kontrolu a zobrazení statusu partnera při vytváření dokladů. více
Oblast mezd je v ERP EPASS® řešena prostřednictvím mzdových programů třetích stran. ERP EPASS dokáže kompletně integrovat váš stávající mzdový program a vytvořit efektivní systém pro zpracování mzdové agendy. Z ERP EPASS vstupují do mzdového programu všechny potřebné údaje o docházce a činnosti pracovníků. Údaje o odvodech a srážkách mezd jsou z mzdového programu importovány do ERP EPASS, evidovány jako závazky a dále zpracovány vytvořením platebních příkazů a spárováním s bankovními výpisy. více